dijous, 24 de març del 2011

Risc de fuga



Oficialment en unes setmanes obrim l'hotel i començo una temporada nova a Salou.

Tinc bastant clar que , tot i que en principi no era la meua opció prioritària, torno al Tarragonès tal com em vaig comprometre. No obstant, ja he començat a buscar cosetes per a l'hivern.

Així, de manera inesperada, he rebut un mail d'un resort del Algarve portuguès en que m'informen que estan interessats en què treballi amb ells.
Està clar que alguna cosa molt estranya hauria de passar per què jo fes l'espantada, però m'agradaria marxar. No seria per diners , però en unes altres circumstàncies escaparia.
Em fa gràcia pensar en aquesta oportunitat, encara que abans que es confirme la mateixa ja està descartada.
Sí, amb la que està caient a Portugal direu, tot i així marxaria si no m'haguès compromés. Sempre buscant noves experiències, nous amics, nous llocs...