divendres, 18 de març del 2011

l'imcompetent tio de correus

Fa uns dies m'informen via e-mail d'una ONG amb la que col·laboro que correus els està retornant tot el que m'envien d'uns messos ençà i que els informe del meu canvi de domicili.Com que no hi ha hagut oficialment cap canvi domiciliari em presento a Correos de Benicarló per tal de presentar una reclamació.
El senyor de la finestreta em diu que he de parlar amb el cap de repartiment. Així que el truca i em fa esperar-lo una estona breu. El cap de repartiment es dirigeix a mi i em convida a passar a l'oficina.
Ens aseiem i li explico la situació. Amb bones formes em demana disculpes al mateix temps que em diu que ell "no em pot garantir que els enviaments m'arriven al domicili". Em dona una tarja i em diu que davant qualsevol problema m'adrece a ell.
Li responc que no vull anar a males, així que no presentaré la fulla de reclamacions de moment; però que si la situació es torna a repetir el full de reclamacions anirá acompanyat d'una demanda judicial. Moltes gràcies.
M'acompanya amablement a la sortida sense prometre sol·lució al problema i ens acomiadem.
Definitivament he descobert que a aquest home li paguen per una feina que no fa, un exemple més de que aquest país no va bé.

1 comentari:

Ana Carles ha dit...

Puaaafff, no hem parlis de correus, quina colla d'ineptes!! només se'n salva una a la que jo vaig.