dijous, 23 de juliol del 2009

Fugir cap endavant

Com ja he comentat, aquest any està sent un any molt complicat i ple de novetats en la meua vida.
Davant situacions complicades i dures he optat en la major part dels casos en ignorar els problemes i continuar fent la meua; és el que s'anomena normalment "fugir cap endavant".
Possiblement el més viable seria enfrontar les noves situacions i intentar de resoldre-les abans de canviar de rumb.
Però m'he aferrat a l'opció de buscar fortuna a Belgica al final de la temporada i aprofitar tots els amics, coneguts i saludats que tinc allà.
A la familia més propera, tota la que em queda no els fa molta gràcia però entenen la meua situació i em dónen suport.
Parlo cada dia amb amics i coneguts d'allà. A aquells països (Bèlgica i Luxemburg) el problema és financer però l'atur no arriba al 6 % i els hotels busquen personal cotinúament, sembla que hi ha opcions serioses.
Per altra banda hi ha l'opció de quedar-me pel Tarragonès i repetir l'any que ve, esperant trobar alguna cosa per a l'hivern o engrossar a partir de noembre la taxa d'atur i anar cobrant. El que ni se'm planta pel cap és tornar al Maestrat; lamentablement ja estic malcontent d'aquesta terra i dels problemes que m'ha causat - és per això que fujo cap endavant.

1 comentari:

Ana Carles ha dit...

Fugir cap endavant... és una molt bona solució molts cops, és algo que potser estic fent jo ara també.
Ara mateix no sé quina és la teva situació, la que et fa prendre la decisió de fugir cap a Bèlgica, però si creus que és el que necessites endavant! Encara que, no es per desanimar-te eh? però els problemes sempre se les arreglen per perseguir-nos allà on anem...
Ànims!