divendres, 11 de febrer del 2011

el que busco



Necessito donar un gir a la meua vida, no un gir de 180º però un gir en qualsevol cas.

Estic cansat d'anar de temporada en temporada; de treballs ocasionals i d'haver de tragar-me l'orgull davant determinades persones que a més d'ignorants són prepotents.

Estic cansat d'acceptar treballs que no suposen grans reptes per a mí i, que em permeten crèixer econòmicament però no professionalment ni com a persona (i li estic eternament agraït als amics que m'han ajudat a tirar endavant aquests projectes que m'han ajudat a viure).

Estic cansat de tindre la gent que m'estimo escampada pel món, des de Argentina i Sudàfrica fins a Palma i Bruxelles. D'haver de trobar en falta a un o a una a qui m'agradaria tindre al costat. Cansat d'haver de renunciar a estar amb els meus ( i això que agraeixo evitar totes les bodes i comunions) en moments importants.

Fins i tot buscant el canvi he de deixar coses importants al darrere. Estic mirant de creuar l'Atlàntic, és cert, per començar de nou i no sé si és una bona idea. Renuncio a la Mediterrània? Abandono els pocs amics que em queden a la zona i m'aventuro? Hauria d'oblidar els pits, la mirada i els llavis de la L. i buscar-me el futur en tot cas a Escòcia o Bélgica?

Per què collons és tan difícil? No sé per on començar