dimarts, 21 de desembre del 2010

Nova etapa


Han passat uns quants messos i un bon grapat de noves situacions des de que vaig deixar aquest blog quan encara estava a territori canari.
Han passat una temporada breu però intensa a l'illa de Mallorca on he conegut gent interessant i conegut nous entorns culturals; un retorn al Maestrat- territori que he trobat més pobre econòmicament, social i cultural que fa uns anys- que m'ha permès retrobar-me amb vells amics i he contactat amb gent del blog.
A una de vosaltres li he possat cara i , sense ser Claudia Schiffer ni Sofia Loren, m'ha semblat una noia interessant i divertida (encara no he pogut visitar-la a Lleida encara que no s'ho crega); i amb una altra hem intercanviat uns quants mails de contingut divers.
Tornarè a Salou com tinc aparaulat? Normalment sí, encara que Mallorca tira i hi ha opcions.
Seguiré en contacte amb vosaltres dos (ja sabeu a qui parlo)? Espero que també.
També és cert que m'he involucrat una mica més en política durant aquests messos, que he anat intercanviat opinió amb un parell de diputats a Madrid... total, per al que val!!!
El AVE es ven com la sol·lució a la crisi mentre jo segueixo donant la raó a Tamames i dient que seria millor canviar l'eix radial i canviar tot l'ample de via a ample europeu per tal de fomentar le comerç i transport de persones i mercaderies amb l'estranger i descol·lapsar la xarxa viària...
La L. m'ha près el pel i m'ha fet fer esforços per averiguar si em mouria perquè tornès a Europa. Ni jo ni el meu amic hem rebut resposta. Se me'n fot!
Marc ha tornat. Al nou blog deixarè tan sols receptes i comentaris sobre temes culturals i etnogràfics.