dilluns, 15 de febrer del 2010

Jocs adolescents



Com ja sabeu m'he dedicat els darrers temps a treballar com animador sociocultural i he treballat especialment amb joves i adolescents. La veritat siga dita és més divertit que treballar amb només xiquets.
Amb alguns clients i clientes d'aquesta franja d'edat mantinc contacte a través del messenger i del feisbuc i xarrem com si ens trobarem entre amics.
Fa uns dies una d'elles em preguntava sobre la rel·lació amb l'innombrable M.J. i em preguntava sobre quantes vegades i com ho feiem, a la qual cosa vaig respondre canviant de tema a pesar de la seua insistència - mai m'ha agradat parlar d'aquests temes, em fa sentir incòmode.
Aquest cap de setmana, una adolescent va contestar a un test "picant" d'aquells del feisbuc a preguntes de l'estil "Creus que Marc es depila el pubis?", " Creus que el Marc es bo al llit?" o " T'agradaria follar-te al Marc?"
Sé que el sexe és una de les bases de la vida adolescent, però en certa manera m'incomoda pensar que una noia de 15 o 16 anys puga parar-se a pensar en el meu pubis o que una noia de 18 em pregunte sobre les meues costums sexuals.
No sé si aquest fet es deu a la meua educació tradicional i conservadora o és una actitut normal en front a aquestes situacions tan delicades.

3 comentaris:

Ana Carles ha dit...

Jo crec que cadascú som com som, i ens sentim més o menys còmodes amb segons quins temes... que no té perquè ser específicament sexe, sinó qualsevol altra cosa amb la que un es pugui sentir incòmode.
I també penso que l'adolescència d'ara no és la mateixa que la meva i estan tots més "espavilats", no m'estranya que et preguntin aquestes coses!! :)) O potser es que jo era molt tonta??? ja pot ser també, jeje.

Anònim ha dit...

A més, tot plegat es fa d'una forma molt banal i simple. No sé si em faria gaire gràcia, a mi! Com a mínim, segurament sí m'incomodaria.

Marc ha dit...

Ana, de tonta no crec que ho fossis, veiem les coses d'una altra manera.
Albert, a tu no et tenia fitxat però m'alegro de saber que tinc un altre lector que coincideix amb mí almenys en un tema.