divendres, 15 de maig del 2009

Ara mateix



Com vaig dir a un dels últims posts l'activitat quotidiana no em permet actualitzar el blog amb la freqüència que voldria.

La jornada laboral d'onze hores que s'esten des de les 10 del matí fins a les 00.30h.- amb la seua pausa a la tarda-i el no tindre connexió a internet a l'apartament m'ho impedeixen.

La clientela de l'hotel on treballo ara és pràcticament en la seua totalitat britànica - no només anglesa- a diferència dels llocs on havia treballat fins ara on els clients eren francesos, espanyol, belgues i russos; la qual cosa m'obliga a caniar el xip i a treballar d'una manera diferent a com ho havia fet fins ara.

Tot i que la feina està bé, em falta temps i acabo la setmana tan cansat que només aprofito per descansar, dormir i posar alguna rentadora.

Dessitjo en certa manera abandonar la feina d'animador a mitjà termini -a final d'aquesta temporada o de la següent- i trobar alguna feina que em permetisca crèixer i desenvolupar-me professionalment d'una altra manera i deixant-me temps per a mi. No em veig molt més temps fent aquesta feina i ja estic dessitjant en certa manera trobar aquella estabilitat que sempre he rebutjat.

Fins aviat.

2 comentaris:

Tigre de Papel ha dit...

Ens fem grans... Per molt que durant temps i temps l'haguem rebutjat, al final sempre acabem buscant estabilitat.

Marc ha dit...

Serà això...cada dia em costa més preparar la pista de volley i organitzar l'aquagym...i la incertesa de saber que passarà al dia següent ja em comença a cansar.