divendres, 22 de maig del 2009

Contra Europa





Quan més coneixo els britànics més m'agraden els francesos.
Treballar en el món del turisme i de l'hosteleria, i en particular treballar amb clients estrangers m'ha fet ser encara més escèptic sobre l'existència d'allò que anomenem Europa.







M'explico; els darrers anys he treballat amb clients de majoria francesa, espanyola, i ara britànics. Els meus preferits, com a clients s'entén, són els belgues i alemanys.
Però anècdotes a part la visió que tinc del món, la que he anat adquirint és més similar a la d'un francès o un belga que a la d'un britànic.
No obstant això, ara estic treballant cada dia amb 900-1000 perosnes de les quals un 90% són britànics, un 5% russos i la resta espanyols. Així que amb la força del temps i la monotonia entenc una mica millor la seua visió.
El que ja tinc clar de totes maneres és l'inexistència d'Europa, un sentiment bastant compartit si es té en compte les prediccions que es tenen de vot a les properes eleccions.
La veritat és que vist això i els caràcters totalment diferents dels europeus, cada vegada dubto més de l'existència d'Europa i de l'utilitat de la UE.
En definitiva, estic cansat dels britànics... i el que m'espera.


1 comentari:

Tigre de Papel ha dit...

Paciència, no comencis desesperarte tan aviat. L'estiu encara no ha començat.

Molts ànims i una abraçada gran!