dijous, 2 de juliol del 2009

La vida ara




El despertador; l'alarma del mòbil sóna a les 8.45h. Tinc son perquè la nit va acabar tard a un pub que tinc a la vora de casa xarrant amb uns companys de l'hotel o amb algun/a client/a - depén del dia.
Fa molta calor i em quedo al llit una estona més. Retardo l'alarma fins a les 9 ó fins a les 9.30, depén de la són. M'aixeco depresa amb l'il·lusió de no haver sigut acribillat pels mosquits ni atacat per cap mosquit tigre, peró descobreixo ue tinc una ronxa enorme a la cama dreta.
Me'n vaig a la dutxa, m'afaito i prenc la bicicleta per arribar abans de les 10 a l'hotel. Em prenc el meu tallat i començo a preparar el material- staff en diem.
Fem les activitats fins a la 1 i quart, hora en que comencem a dinar. Després de dinar un altre cafè i a continuar la feina fins a les 16.30.
Acabada la feina diurna marxem amb bicicleta fins a l'apartament. Em dutxo per treure'm la suor i l'arena de tot el dia i em faig una siesta d'una hora mínim.
A les 6 em prepao el sopar per tornar a passar per aigua abans de tornar a l'hotel. A les 8 començo una altra vegada fins a passada la mitjanit.
00.30 La jornada ha acabat i anem a prendre alguna cosa amb els del bar i dues o les tres companyes d'animació, a vegades algun client. Fem un resopó: entrepans i hamburgueses són el més habitual; de tant en tant cau un kebap.
Se'ns fan les 2 o més tard habitualment- si anem amb cients o clientes normalment més tard.Riures, cervesa i- molt de tard en tard- sexe i festa.
I demà a tornar a començar perquè aquells clients amb qui t'havies encarinyat tornen a Anglaterra.